Sunday, March 14, 2010

Feelingless.

we broke up, just now.
finally we are.
hati aku pun dah tawar.
and there's nothing left to say [tiba2 mcm nak nyanyi lagu lady gaga-eh eh, there's nothing else i can say] :P
thanks to him sebab buat aku mcm ni.
yang peliknya aku tak menangis, langsung.
kenapa eh?
mungkin disebabkan sudah terlalu penat untuk menangis sebab dia.
atau mungkin airmata sudah kering..
hmm abaikan sahaja.

yang penting aku tidak sesedih dulu.
kenapa? there's something that makes me feel strong inside.
apakah ia? tak berani nak cakap, takut kecewa di kemudian hari.
just let the time decide.
maybe ini jalan yang terbaik untuk kami.
and bak kata ieka, " kau akan hidup dalam kenangan"
yes, i have to admit that.
there's just so many memoirs of ours.
takpe lah, pengalaman...

adakah ini buat aku serik untuk bercinta?
naah, im not a loser.
but maybe yes, and maybe no.
tak tahu lah. tiba2 malas nak fikir.
kadang2 kusut dengan kehadiran lelaki.
nak kata aku suka perempuan, boleh tahan juga.
tapi takde lah sampai ke tahap lesbian.
aku masih boleh berfikir.

sekarang kerja aku hanyalah untuk belajar.
study study and study.
masalah aku yang paling utama sekarang adalah tidur di dalam kelas.
dah mcm habbit pula. *big sighs
lecturer pun dah faham dgn perangai aku.
ada yg tegur, dan ada juga yg biarkan sahaja.
mereka faham, agaknya. life of a student, mmg mcm tu.. kan?

final pun sudah semakin hampir.
sekarang mmg busy dgn assignment and test.
bila lah nak cuti sem? tak sabar sgt.
nak rehatkan minda yang penuh dgn kekusutan ni.
plan banyak takyah cakap.
last2 satu pun tak jalan. haishh.

dah lah, masa untuk tidur.
esok nak kena bangun awal..
nak basuh baju, buat assignment, study bel.
baiklah, selamat malam dunia.
semoga dapat mimpi yang indah.

bonne nuit :)

No comments: